Retours & Terug betalingen

Items (niet gedragen & met prijskaartje) kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Let op: Het moet op de 14de dag bij ons geleverd zijn. Wij tellen vanaf het pakketje bij u geleverd werd, geleverd in een afhaalpunt/locker of vanaf het moment het klaarligt in onze depot!

Hoe & binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Van zodra we uw pakketje ontvangen hebben, verwerken we deze binnen de 14 dagen.

Indien we uw retour binnen de 14 dagen ontvangen hebben, zullen we het bedrag (excl. verzendingskosten) terugstorten op de kaart waarmee je online betaald had. 

Indien je met een cadeaubon/waardebon/kortingscode betaald hebt, zal je geen geld ontvangen maar opnieuw een kortingscode die een jaar geldig is en die je dan voor uw volgende aankoop kunt gebruiken.

Indien je retour later dan 14 dagen bij ons geleverd werd, ontvang je geen geld maar een waardebon in de plaats die 1 jaar geldig is. Retours na 20 dagen kunnen we niet meer accepteren. Dit zal dan op jouw kosten teruggestuurd worden of je kan uw retour bij ons afhalen.

Heb je een deel van uw bestelling betaald met een waardebon, dan ontvang je opnieuw een waardebon in de plaats.

Let op: Het retourformulier MOET ingevuld zijn en mee opgestuurd worden in uw retourpakket. Indien we dit niet ontvangen hebben of het is niet ingevuld, kunnen we geen terugbetaling garanderen!

Ja, Het is voor eigen rekening. Je kan gemakkelijk een retouretiquette aanmaken op de site van Bpost of eentje aanvragen in een postkantoor. 

Kan ik mijn items retourneren op de markt ?

Je kan gratis retourneren op de markt. Dit moet ook binnen de 14 dagen gebeuren.

Op welke markten kan je hiervoor terecht ⁉️

OPGELET : ENKEL deze markten

Maandag : Heist op den berg & Bornem

Dinsdag : Duffel & Zoersel 

Woensdag : Willebroek 

Donderdag : 

Vrijdag : Herentals 

Zaterdag : Mechelen 

Zondag : Heist op den berg 

Well off course, maar dan vragen we je wel om naar ons te komen op de openbare markt om hier in de plaats van het zelfde bedrag ( mits opleg een duurder ) stuk te kiezen. 

Alvast onze excuses voor het ongemak. Deze moet je onmiddellijk na ontvangst van uw bestelling aan ons melden. (We controleren wanneer je deze precies ontvangen hebben.)

Je kan hiervoor een mailtje sturen naar info@perlabella.be. We zullen u een retouretiquette doormailen zodat je het gratis kunt retourneren. Let op! Zeker aanduiden op uw retourfomulier dat het om een default of verkeerd artikel gaat!

Als we het artikel nog in voorraad hebben, zullen we het dan naar jou opsturen. Indien niet, zullen we het bedrag terugstorten op uw rekening.

Perla Bella is niet verantwoordelijk voor het verlies of beschadiging van uw retourzending. 

Heb je nog een vraag? Mail ons naar info@perlabella.be