Retours & Terug betalingen
DOWNLOAD HIER JE RETOUR FORMULIER
Wat is de retourtermijn?
Items (niet gedragen & met prijskaartje) kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Let op: Het moet op de 14de dag bij ons geleverd zijn. Wij tellen vanaf het pakketje bij u geleverd werd, geleverd in een afhaalpunt/locker of vanaf het moment het klaarligt in onze depot!
Hoe & binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?
Van zodra we uw pakketje ontvangen hebben, verwerken we deze binnen de 14 dagen.
Indien we uw retour binnen de 14 dagen ontvangen hebben, zullen we het bedrag (excl. verzendingskosten) terugstorten op de kaart waarmee je online betaald had.
Indien je met een cadeaubon/waardebon/
Indien je retour later dan 14 dagen bij ons geleverd werd, ontvang je geen geld maar een waardebon in de plaats die 1 jaar geldig is. Retours na 20 dagen kunnen we niet meer accepteren. Dit zal dan op jouw kosten teruggestuurd worden of je kan uw retour bij ons afhalen.
Heb je een deel van uw bestelling betaald met een waardebon, dan ontvang je opnieuw een waardebon in de plaats.
Let op: Het retourformulier MOET ingevuld zijn en mee opgestuurd worden in uw retourpakket. Indien we dit niet ontvangen hebben of het is niet ingevuld, kunnen we geen terugbetaling garanderen!
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
Ja, Het is voor eigen rekening. Je kan gemakkelijk een retouretiquette aanmaken op de site van Bpost, PostNL of eentje aanvragen in een postkantoor.
Je kan ook altijd in onze loods te Boom gratis komen retourneren of ruilen.
Perla Bella
Hoek 76 unit 45
2850 Boom
Kan ik mijn items retourneren op de markt ?Je kan gratis retourneren op de markt. Dit moet ook binnen de 14 dagen gebeuren.
Op welke markten kan je hiervoor terecht ⁉️
Kan ik een item ruilen?
Well off course, maar dan vragen we je wel om naar ons te komen op de openbare markt om hier in de plaats van het zelfde bedrag ( mits opleg een duurder ) stuk te kiezen.
LET OP!
Items gekocht in de sale kunnen niet geruild of gewisseld worden!
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?
Alvast onze excuses voor het ongemak. Deze moet je onmiddellijk na ontvangst van uw bestelling aan ons melden. (We controleren wanneer je deze precies ontvangen hebben.)
Je kan hiervoor een mailtje sturen naar sales@perlabella.be. We zullen u een retouretiquette doormailen zodat je het gratis kunt retourneren. Let op! Zeker aanduiden op uw retourfomulier dat het om een default of verkeerd artikel gaat!
Als we het artikel nog in voorraad hebben, zullen we het dan naar jou opsturen. Indien niet, zullen we het bedrag terugstorten in een tegoed bon op jouw email adres.
Perla Bella is niet verantwoordelijk voor het verlies of beschadiging van uw retourzending.
Heb je nog een vraag? Mail ons naar sales@perlabella.be